Telewizja Edukacyjna
27 listopada 2018
Po zagadnieniach związanych z mediacją sportową, tym razem w "Telewizji Edukacyjnej" MODERN SPORTS TV powracamy do tematów związanych z marketingiem organizacji sportowej: klubu, związku sportowego czy Polskiego Związku Sportowego.
Dzisiejszy temat związany jest z portalami społecznościowymi i kreowaniem na nich wizerunku organizacji sportowej.
O narzędziach jakimi dysponujemy w social mediach - mówi Grzegorz Kita, Przewodniczący Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich, specjalista marketingu sportowego. Rozmowa, którą przeprowadził Maciej Żyłka, dostępna tutaj.
Pozostałe wiadomości
-
Spotkanie założycielskie Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich
30 stycznia 2018
-
Polski Komitet Sportów Nieolimpijskich oficjalnie zarejestrowany
30 stycznia 2018
-
Członkowie Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich
30 stycznia 2018